اپلیکیشن فیت اسمارت، متخصص تغذیه همراه

اپلیکیشن رژیم درمانی فیت اسمارت با بهره گیری از توان علمی و فنی متخصصین این حوزه راه اندازی شده است .

Phone
shape image
نصب آسان و سریع

به راحتی خوردن یک لیوان آب، فیت اسمارت را نصب کنید و از آن استفاده کنید.

ظاهری زیبا و کاربردی

زیبایی محیط نرم افزار حق شماست و ما محیطی زیبا و کاربردی خلق کردیم.

هوشمند و ساده

ما کاملا هوشمند شما را به سمت دریافت برنامه تندرستی مناسب هدایت می کنیم.

پشتیبانی حرفه ای

متخصصین تغذیه همیشه همراه شما هستند و سوالات شما را پاسخ می دهند.

ویژگی های اصلی نرم افزار

ما بعد از سالها دغدغه ی ذهنی برای اینکه بتوانیم بهتر به مخاطبین رژیم درمانی خدمات بدهیم، به این باور رسیدیم که می توانیم با استفاده از فناوری اطلاعات و در قالب یک استارتاپ خودمان را به جامعه عرضه کنیم.

فیت به فیت

فیت اصطلاحی مختص ماست و ما در هر فیت همراه شما هستیم.

سرعت عملکرد بالا

خیلی سریع میاییم بالا و خیلی سریع میریم جلو .

سفره خانواده ، سفره تندرستی

ما با همراهی شما سفره خانواده را به سفره تندرستی تبدیل می کنیم .

هزینه مناسب

شما خدمات فیت اسمارت را با قیمتی بسیار مناسب تر از روش سنتی و سایر نرم افزارها تهیه می کنید.

آموزش

ما با آموزشهای بروز (تغذیه ، ورزشی ، روانشناسی )همراه شما خواهیم بود.

پرسش و پاسخ آنلاین

سوالاهای خودتون و بپرسید و جواب رو در صفحه شخصی خودتون دریافت کنید.

فیت اسمارت نرم افزاری برای تندرستی ۸۰ میلیون ایرانی خوب و مهربان است.

شما همراهان گرامی می توانید از طریق بخش ثبت نظرات اپلیکیشن و یا وب سایت ما را در جهت بهتر شدن خدماتمان یاری کنید و مطمئن باشید ما نظرات شما را به جان دل میپذیریم .

سوالات متدوال

ما در اینجا یه سری چیزایی که شما باید بدونید رو بهتون میگیم تا بهتر با ما در ارتباط باشید

سومین تجربه خوب که مراجعه کنندگان به مطب تغذیه در طول یک دهه در رسیدن به تناسب اندام مناسب عنوان کردند"رعایت زمان دقیق غذا خوردن"است. که این کار را با تنظیم زنگ خاص در گوشی های موبایل خودشون انجام می دادند. به عبارتی دیگر باید بدن ما به زمان غذاخوردن در وعده های اصلی و میان وعده ها عادت کند و افرادی که بتوانند مطابق با برنامه غذایی تندرستی فیت اسمارت تنظیم شده وعده های اصلی یا میان وعده ها وجایگزین های توصیه شده را سر وقت بخورند همیشه درطول اجرای برنامه احساس سیری خواهند کرد و هیچگونه ضعف وگرسنگی در طول روز نخواهند داشت و با این نظم می توانند علاوه بر سوختن چربی های انباشته در بدن، کاهش وزن و سایز، تراکم عضلات و استخوان های خودشون را نیز افزایش دهند و حتی در تجربه یک دهه رژیم درمانی اینجانب در مطب نشان داده شده است که این افراد حتی می توانند بسیاری از بیماری های مختلف مرتبط باغذا مانند چربی خون، کبد چرب، فشار خون، افت فشار و کم خونی، قند خون و بسیاری از بیماری های ناحیه گوارش مانندیبوست، ورم، نفخ و سوزش سر معده و .. را نیز درمان کنند. دکتر سید حسین حسینی قابوس- بنیانگذار فیت اسمارت

تجربه دوم در مقدار کاهش وزن خوب در طول یک هفته با اجرای خوب برنامه غذایی تندرستی فیت اسمارت است. توصیه علم تغذیه در خصوص کاهش وزن خوب در طول یک هفته هفتصد و پنجاه گرم تا یک کیلو گرم می باشد یعنی در دو هفته اجرای برنامه غذایی تندرستی فیت اسمارت یک و نیم تا دو کیلو گرم و درماه سه تا چهار کیلوگرم کاهش وزن خواهید داشت. لازم به ذکر است که این کاهش وزن فقط مربوط به توده چربی بدن بوده و سایز افراد هم کم خواهد شد. و به هیچ وجه تراکم عضلات و استخوان ها و همینطور صورت افراد دست نمی خورد. و یا شلی پوست بدن اتفاق نمی افتد. و افراد دچار ریزش مو و شکستن ناخن ها نخواهند شد. و از طرفی اندام های داخلی مانند قلب و کبد افراد به تناسب وزن کاهش یافته کوچک خواهند شد و مشکلاتی مانند سردرد ، میگرن و فشارخون که در رژیم های نامناسب در افراد ایجاد می شود در اجرای درست برنامه غذایی تندرستی فیت اسمارت دیده نخواهد شد. دکتر سید حسین حسینی قابوس- بنیانگذار فیت اسمارت

اولین تجربه خوب که مراجعه کنندگان به مطب تغذیه در طول یک دهه در رسیدن به تناسب اندام مناسب عنوان کردند" نظم در مراجعه مجدد و تغییر و تنوع غذایی" در برنامه های بعدی است. تجربه نشان داده است افرادی که هر دو هفته یک بار برای بررسی برنامه غذایی تندرستی به ما مراجعه کرده اند به دلایل زیر موفقیت بیشتری را کسب نموده اند. اول ایجاد" انگیزه" در افراد است که این کار بوسیله تبادل نظر افراد مراجعه کننده باهم و همینطور صحبت های انگیزیشی ما ایجاد می شود. دوم "وزن کردن" افراد فقط بعد از دو هفته و آن هم با یک ترازوی ثابت است که باعث پاداش خوب به آنها می شود. سوم "تنوع غذایی" ایجاد شده در برنامه های بعدی است که موجب می شود تا بدن به تمام غذاهای سفره غذایی خانواده عادت کند واصل ایجاد تنوع در غذاها که از عوامل مهم در تناسب اندام خوب است رعایت شود. چهارم "رفع مشکلات" و تغییراتی که فرد مراجعه کننده برای رسیدن به نظم خوب لازم دارد را بتوانیم ایجاد کنیم. دکتر سید حسین حسینی قابوس- بنیانگذار فیت اسمارت

به هیچ وجه زمان خوردن غذاها یا جایگزین های آنها دربرنامه غذایی تندرستی فیت اسمارت را جابجا نکنید. بدن برای اینکه بتواند سوخت و ساز خودش را تنظیم کند باید به زمان غذا خوردن فردعادت کند. به عبارتی دیگربرای شما عزیزان ازصبح ناشتا که بانام خدا بیدار می شوید تا شب که استراحت می کنید یک نردبان ترسیم می کنیم که روی پله های آن برای شما عزیزان غذای اصلی یا میان وعده قرار داده ایم و وسط پله ها بدن چربی ها را سوزانده یا عضلات و استخوان را تقویت می کند ویا بیماری ها را ازبین می برد.پس شمانباید درطول روز احساس ضعف و گرسنگی کنید بلکه حس می کنیدکه همیشه سیر هستید و بایدغذاهای وعده اصلی را به اجبار بخورید که به شما توصیه می کنیم تا اندازه غذاهای توصیه شده در برنامه را رعایت کنید.و اگر احساس ضعف کردید باید از خودتون بپرسید که آیا میان وعده ها را درست خورده اید یا نه؟و از طرفی نباید پله های نردبان را به هم بچسبانید که چربی، قند و فشار و... افزایش پیدا کند و یا فاصله دهید که احساس ضعف داشته باشید بلکه باید هر غذا را سر وقت و به اندازه توصیه شده مصرف کنید. دکتر سید حسین حسینی قابوس- بنیانگذار فیت اسمارت

به هیچ وجه غذاها یا جایگزین های آنها دربرنامه غذایی تندرستی فیت اسمارت راعوض نکنید. و باید تذکر بدیم که برنامه های تندرستی غذایی فیت اسمارت هر دو هفته برای شما عوض می شود. مثلا به شما عزیزان در برنامه اول(فیت1) دو نوع صبحانه داده شده است. در این مدت فقط شما می توانید یکی از این دو تا صبحانه را استفاده کنید و چیز دیگری را جایگزین نکنید و یا به شما در ناهار توصیه شده که در این دو هفته فقط خورشت میل کنید پس نباید ته چین ها را بخورید و یا در برنامه شام به شما چهار شام مختلف داده شده است و شما باید از شماره یک تا چهار را به ترتیب در چهار شب مختلف میل کنید و شب پنجم شام شماره یک را میل نمایید و بقیه را تکرار کنید. تا تنوع غذایی داشته باشید که تنوع دادن به غذاها هم یکی از کلیدهای کاهش وزن خوب شما می باشد.لذا توصیه می کنیم در برنامه های تندرستی غذایی فیت اسمارت به هیچ وجه غذاهای داده شده را عوض نکنید. دکتر سید حسین حسینی قابوس- بنیانگذار فیت اسمارت

به هیچ وجه غذاها یا جایگزین های آنها دربرنامه غذایی تندرستی فیت اسمارت راحذف نکنید.مثلا درصبحانه به شما عزیزان نان، پنیر، گردو یا جایگزین آن، شیروسبزیجات داده شده است.اگراین پنج گروه غذایی را با هم میل کنید سوخت و ساز بدن شما افزایش خواهد یافت اما اگریکی ازآنهاحذف شودو یا فقط نان وپنیر بخوریدبا اینکه شماکمتر غذاخوردید اما سوخت وساز و کاهش وزن شما متوقف خواهد شد.از طرفی به همه شما عزیزان توصیه می کنیم که آب خوردن و میان وعده ها یا جایگزین آنها را همراه خودتون داشته باشیدچرا که اکثر ما وعده های اصلی غذا را در منزل یا محل کار می خوریم و ازمیان وعده ها غافل هستیم لذا باید همیشه در دسترس ما باشند.ممکن است کسی به ما بگوید یکی از وعده های اصلی راحذف کنید و یا مثلا شام نخورید و یک میوه بخورید و بخوابید با اینکه شما کم غذاخوردید و یا اصلا نخوردید اما کاهش وزن تون متوقف خواهد شد واز طرفی از شدت گرسنگی ممکن است نصف شب از خواب بیدار شده وغذا بخورید لذا توصیه می کنیم در برنامه های تندرستی غذایی فیت اسمارت به هیچ وجه غذاهای داده شده را حذف نکنید.دکتر سید حسین حسینی قابوس- بنیانگذار فیت اسمارت

به هیچ وجه مقدار غذاهای داده شده را کم نکنید. به عبارتی دیگر کم خوردن از مقدار توصیه شده ممنوع است. مثلا به شخصی گفته شده ده قاشق غذاخوری برنج یا یک و نیم کف دست نان بربری در ناهار میل کند. مقدار قاشق غذاخوری برنج باید سر صاف باشد. و منظور از کف دست نان یعنی تمام کف دست به جز چهار تا انگشت می باشد و خود انگشت شصت هم جزو کف دست حساب می شود. انتخاب بین نان یا برنج به عهده خودتون است. شما می توانید هم در ناهار و هم در شام خودتون برنج یا نان میل کنید و اینکه من برنج یا نان را حذف کنم تا کاهش وزن خوبی داشته باشم ایده نادرستی است. اما اگه از مقدار گفته شده در برنامه کم تر بخورید سوخت و ساز بدن شما شدیدا کم خواهد شد و به هیچ وجه نمی توانید کاهش وزن خوبی داشته باشید و حتی باعث بیماری مانند کاهش توده عضلانی و استخوانی، ریزش مو و شکستن ناخن و .... خواهد شد. پس اولین رمز در موفق شدن در برنامه غذایی تندرستی فیت اسمارت،" اندازه و درست خوردن غذاهاست نه کم کردن آنها" دکتر سید حسین حسینی قابوس- بنیانگذار فیت اسمارت

چون در برنامه تندرستی غذایی فیت اسمارت ما به سه سوال شما جواب خواهیم داد: چه نوع غذایی را در هر وعده غذایی استفاده کنید؟ چه مقدار از این ماده غذایی در هر وعده استفاده کنید؟ چه زمانی این ماده غذایی را استفاده کنید؟ وقتی جواب این سه سوال را داشته باشید به امید خدا و با همت ما و شما عزیزان و اجرای درست برنامه تندرستی غذایی فیت اسمارت ما به تمام اهداف خودمون خواهیم رسید. دکتر سید حسین حسینی قابوس - بنیانگذارفیت اسمارت

با تجربه یک دهه رژیم درمانی در مطب تغذیه و آموزش و پژوهش در مراکز دانشگاهی، باید به شما عزیزان اطمینان بدیم که با اجرای دقیق برنامه تندرستی فیت اسمارت و ایجاد نظم غذا خوردن می توانید از مشکلاتی مانند چاقی، لاغری، بیماری هایی مانند دیابت، کم خونی، یبوست، ترش کردن و رفلاکس معده، نفخ معده، سوزش معده، زخم های ناحیه گوارش، کبد چرب، بیماری های کلیوی، فشار خون، چربی خون، میگرن، تپش قلب، بیماری های قلبی و عروقی و... پیشگیری کنید و یا به درمان آنهاکمک نماییم و از پیشرفت بیماری در شما جلوگیری کنیم. دکتر سید حسین حسینی قابوس - بنیانگذارفیت اسمارت

چون ما به شما عزیزان کمک می کنیم تا عادت های نادرست را از سفره غذایی خودتون حذف کرده و عادت های درست را جایگزین آنها کنید و با تکرار کردن بتونید به نظم غذا خوردن برسید. پس باید به شما بگیم : علت اصلی ایجاد مشکلات در سلامتی و تندرستی شما عزیزان بی نظمی و ریزه خواری در طول شبانه روز است. دکتر سید حسین حسینی قابوس - بنیانگذارفیت اسمارت

faq image

اپلیکیشن رو بگیرید

فعلا با لینک مستفیم می تونید دانلود کنید،ما فعلا روی پلتفرم اندروید هستیم،ما فعلا روی ios نیستیم

آخرین مطالب بلاگ

از این قسمت می توانید آخرین مطالب بلاگ فیت اسمارت را مشاهده کنید.

مشاهده همه مطالب

ارتباط با ما

راههای ارتباطی با ما از قبیل وب سایت ، اپلیکیشن ، اینیستاگرام و ... برای شنیدن حرفهای شما است ، با ما حرف بزنید و انتقاد کنید .

{{ successMsg }}
    • {{ errorItem }}
ارسال پیام